Reklamy – jakie są najbardziej efektywne?

W ostatnich latach dużego znaczenia nabrała identyfikacja wizualna firmy. Odpowiednio dobrane techniki reklamowe mogą mieć odzwierciedlenie nie tylko w wynikach sprzedaży, ale także w kontaktach długofalowych z kontrahentami i klientami. Nowoczesne materiały reklamowe umożliwiają personalizację, a zatem najbardziej optymalne dopasowanie narzędzi marketingowych do specyfiki działalności oraz rodzaju oferowanych wyrobów. Takie rozwiązania są nieocenione dla placówek świadczących usługi oraz oferujących różnego rodzaju produkty.

Pomysłowe narzędzia reklamowe

Można śmiało powiedzieć, że każda firma stosuje na co dzień podstawowe formy reklamy bezpośredniej – np. wizytówki i ulotki. Jednak niejednokrotnie potrzebne są bardziej wyraziste środki przekazu, a należą do nich projekty wielkoformatowe. Różnego rodzaju plakaty, szyldy reklamowe i billboardy błyskawicznie przyciągają uwagę potencjalnych odbiorców. W przestrzeni miejskiej doskonale sprawdza się też reklama LED, która jest znakomicie widoczna także w nocy.

Wśród efektywnych technik marketingowych trzeba mieć też na uwadze atrakcyjne wyposażenie punktów handlowych, które pozwoli na wyeksponowanie asortymentu. Producent nowoczesnych ekspozytorów reklamowych – Oficyna 97 oferuje np. praktyczne stojaki kartonowe. Oryginalne standy wykonywane są w różnych wymiarach i kształtach, w zależności od oczekiwań zleceniodawcy. Kolorowe displaye wykorzystywane są w sklepach spożywczych, drogeriach, salonach z prasą oraz wielu innych miejscach.

Rozpowszechnij:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jeden × 5 =