Współcześnie niewielkie firmy muszą stale rywalizować z konkurencją o klientów. Na szczęście istnieje mnóstwo zarówno konwencjonalnych, jak i nietypowych sposobów na skuteczne promowanie produktów lub usług. Wybór konkretnych narzędzi reklamowych zależy w dużej mierze od rodzaju prowadzonej działalności i tego, do jakiej grupy klientów pragniemy dotrzeć. W ostatnich latach niezwykle popularne są np. balony z nadrukiem (lateksowe lub foliowe), które można zamówić w tym sklepie: https://hudi.pl/reklama-pneumatyczna.
W przypadku small businessu głównym narzędziem reklamowym jest zdecydowanie internet. Absolutna podstawa to dobrze zaprojektowana strona www, zawierająca wszelkie niezbędne informacje o firmie i jej asortymencie, a także dane kontaktowe. Musi być ona estetyczna pod względem wizualnym, czytelna i przejrzysta, bo tylko wtedy klient będzie chciał spędzić na niej więcej niż kilka sekund. Warto dodatkowo wydać trochę środków finansowych na jej pozycjonowanie, tak aby znajdowała się wysoko w wynikach wyszukiwania. Pozostałe internetowe formy reklamy to m.in.: konta w mediach społecznościowych (dające możliwość organizowania konkursów, przedstawiania promocji itp.), banery i wizytówki w serwisach branżowych, blogi, fora dyskusyjne oraz tzw. e-mail marketing. Poza promocją w sieci, należy też postawić na odpowiednią reklamę zewnętrzną. Doskonałym rozwiązaniem są specjalne balony z logo marki, zróżnicowane pod względem wielkości, kolorystyki i materiału wykonania. Można je z powodzeniem ustawić przed siedzibą lub udekorować nimi wnętrze. Jeśli interesują nas tego rodzaju balony z nadrukiem w Warszawie bez trudu znajdziemy firmę zajmującą się ich wytwarzaniem i sprzedażą. Inne interesujące i tanie formy promocji to: