Jak dobrać odpowiedni strój do wykonywanej pracy?

Jak dobrać odpowiedni strój do wykonywanej pracy?
podwazaj-autorytety
Życie i styl
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Życie zawodowe jest pełne wyzwań. Praca związana jest z szeregiem wymagań, również dotyczących stroju. Przekonujemy się o tym idąc na rozmowę kwalifikacyjną, spotykając się z klientami czy rozmawiając z szefem. Najważniejsze jest, aby strój był odpowiedni, ale odpowiedni znaczy jaki? 

Ubiór Twoją wizytówką

Stosowny strój w pracy świadczy o profesjonalizmie. Jeśli pracujesz w biznesie, w korporacji czy w biurze Twój ubiór ma za zadanie budować wizerunek firmy i budzić zaufanie klientów. Jeśli w Twojej pracy obowiązuje dress code możesz wybierać między zestawem złożonym z bluzki koszulowej ze spodniami lub spódnicą albo włożyć sukienkę. Koszula, klasycznie błękitna lub biała, połączona z eleganckimi materiałowymi spodniami lub prostą, ołówkową spódnicą tworzy klasyczną stylizację biznesową. Jeśli natomiast nie musisz stosować się do sztywnych reguł, możesz założyć dżinsy i ulubioną bluzkę. ważne, żeby Twój wygląd był schludny..

Nie zapominaj o sukienkach

Oczywiście w sezonie jesienno-zimowym z przyczyn praktycznych najczęściej wybierasz spodnie, ale nie zapominaj, że sukienka również niesie ze sobą korzyści. W ten sposób nie tracisz cennego czasu na dobranie odpowiedniego zestawu ubrań. Nie musisz się zastanawiać czy wszystko do siebie pasuje. Zakładasz sukienkę i gotowe! Jako eleganckie sukienki do pracy najczęściej sprawdzają się modele proste, pozbawione zbędnych ozdób, w długości do kolana lub lekko przed. Świetnie też sprawdzają się modele typu princeska do noszenie z koszulą pod spodem.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Co na prezent dla żony?
Co na prezent dla żony?
Jeżeli zbliża się okazja przy której powinniście lub po prostu chcecie obdarować czymś swoją żonę, na pewno chcielibyście aby ukochana […]
Ostatnie wpisy