Strona internetowa może pomóc Twojej firmie wyróżnić się z tłumu i ułatwić klientom znalezienie Ciebie. Dzięki stronie internetowej możesz oferować informacje o swoich produktach lub usługach, wyświetlać zdjęcia i filmy, prezentować referencje i wiele innych.
Najważniejszą rolą strony internetowej jest dostarczenie informacji o Twojej firmie i jej produktach lub usługach. Dobrze zaprojektowana strona pozwala użytkownikom łatwo znaleźć informacje, których potrzebują. Powinieneś również rozważyć, jak łatwo będzie wyszukiwarkom takim jak Google i Bing indeksować Twoją witrynę. Aby uzyskać dobre rankingi w wynikach wyszukiwania, będziesz potrzebował silnych praktyk SEO w miejscu.
Strony internetowe oferują wiele innych korzyści:
Strona internetowa pomaga budować rozpoznawalność marki poprzez tworzenie zapadającej w pamięć tożsamości i budowanie zaufania u potencjalnych klientów. Na przykład, jeśli szukasz nowej pary butów i widzisz Adidasa na jednej stronie internetowej, ale Nike na innej, to Nike prawdopodobnie zdobyła większe zaufanie, ponieważ była bardziej widoczna.
Strona internetowa może generować leady dla Twojej firmy poprzez przechwytywanie danych o odwiedzających, takich jak ich adres e-mail, imię i numer telefonu. Informacje te mogą być wykorzystane do segmentacji odbiorców na grupy, które prawdopodobnie pozytywnie zareagują na wiadomości marketingowe wysyłane pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Im bardziej spersonalizowane są te wiadomości, tym większe prawdopodobieństwo, że zostaną przeczytane przez odbiorców, więc warto zainwestować czas w ich napisanie!