Jakie reklamówki foliowe wybrać do sklepu?

Jakie reklamówki foliowe wybrać do sklepu?
podwazaj-autorytety
Pieniądze i biznes
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Kiedy otwieramy własną działalność gospodarczą i jest to sklep stacjonarny obojętnie z jakiej branży, czy to spożywczej czy na przykład monopolowej, jak w każdym biznesie myślimy od razu o rozreklamowaniu miejsca. Jak wiadomo reklama jest dźwignią handlu, jednak sama reklama nie jest tanią sprawą, dlatego warto przemyśleć kilka razy strategię marketingową zanim, podejmiemy się jej realizacji. Dlaczego to jest, aż tak ważne w dzisiejszych czasach? Reklama jest tak istotna z tego względu iż w XXI wieku ludzie „kupują oczami” to co zapamiętają, to co wywarło na nich jakieś wrażenie czy przykuło uwagę. Dlatego, też w biznesie – reklama jest podstawą, swoistym fundamentem. Jakie więc reklamować mały, osiedlowy sklepik? Dla tego typu działalności najlepszym rozwiązaniem, będzie reklama, którą połączy się z funkcjonalnością i jest tu mowa o reklamówkach foliowych, ponieważ klient jak wiadomo zapakuje tam kupiony towar i będzie z reklamówką szedł ulicą.

Reklamówki do sklepu – transparentne czy z nadrukiem?

Jeśli jesteś właścicielem sklepu, ważną decyzją jest wybranie reklamówek. Są dwie opcje, albo będą to reklamówki foliowe z nadrukiem lub reklamówki zwykłe, tzw jednorazówki (przeźroczyste). Reklamówki foliowe z nadrukiem są jednak o wiele lepszym rozwiązaniem, niżeli reklamówki jednorazowe, ponieważ dają markę sklepowi, reklamują go bez ponoszenia przez właściciela większych kosztów. Jeśli jesteśmy zainteresowani reklamówkami z nadrukiem należy szukać agencji reklamowych, którzy na przykład na swojej stronie internetowej w ofercie posiadają zakładkę reklamówki foliowe z nadrukami cennik. Każdy producent foliowych reklamówek ma ustalone ceny, dlatego warto brać ten czynnik pod uwagę, by nie przepłacić i zapoznać się z rynkiem przed dokonaniem finalnego kroku, czyli zamówienia i zakupu reklamówek foliowych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Gadżety reklamowe – czy warto?
Gadżety reklamowe – czy warto?
Badania dowodzą, że komunikat (zwłaszcza reklamowy), żeby trafić do odbiorcy musi być przez niego zobaczony minimum 10-11 razy. Przekaz musi […]
Ostatnie wpisy